Brons till Sverige, underbart!


Tillbringat min dag i en bil, till och från, hamnade på en marknad i någon timma, där jag stor shoppade. Nej, inte direkt, men några fina öhm, smyckesberlocker, tror jag. Hittade också ett par nagellack, jag bad Amanda måla mina naglar med mönster brittiska flaggan, men hon sa att vi hade ingen blå så hon kunde inte göra det. Nu fixade jag både blått och rött, vitt finns hemma - det gör också rött men varför inte? Så, då var det problemet ur världen, jag bara längtar till att få höra nästa andledning till varför hon inte kan måla dom så. Sedan vart det bilåkning en bit till, lyssnade på första halvan fotboll i bilen, och andra halvan hemma hos min kusin och hans tre döttrar. Därefter firade vi att vi tagit brons med våfflor och nybakad sockerkaka, mumsigt. Sedan vart det bil igen, men för ett tag sen kom vi fram. Imorgon ska vi på kvällen åka på ålandskryssning (!!) bara sådär, den ni! Kommer hem på måndag, men chansen finns att vi stannar i stockholm över natten - just nu befinner jag mig i bålstad - och att vi hamnar på stan på tisdagen, så bloggningen blir väl inte den bästa. Men jag är inte här för att blogga, jag är här för att umgås med min fina familj - dock är Amanda inte här - så ni får helt enkelt överleva. Nu ska jag fortsätta - snarare se slutet - att se på bond. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0