Jagad!


Vaknade vid sju av en minst sagt konstig dröm, men somnade om efter ett tag, jag lovar, den var helt sjuk. Hitills har jag hunnit med att plocka hallon och smultron i mängder - okej, jag plockade inte i mängder, men dom andra gjorde, jag plockade mig en burk. Jag hittade - hittade och hittade, såg snarare - en fiskmåsunge som jag tog kort på, hans/hennes föräldrar blev inte fullt så glada när jag närmade mig, så jag sprang därifrån med tre (?) vuxna fiskmåsar efter mig. Men bilderna blev helt okej, haha. Nu ska jag redigera dom och sedan måste jag packa. Vi hörs!
En av bilderna på Emmie som jag tog, resten kommer samlat i ett inlägg någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0