Nya tapeter


Jag och Agnes kollade på en tredje film förut idag innan hon lämnade mig, det blev filmen Kick ass som vi kollade på denna gång. Sedan efter att hon åkt städade jag stugan och sedan satte jag mig hos marsvinen och mös i någon timme. Eftersom hela jag luktade marsvin hela jag så skulle jag hoppa i älven, det blev dock inte riktigt så, nej, pappa puttade i mig istället. Den typen. Nu sitter jag i Amandas rum och gör ingenting, kollar lite på bilder ifrån det hemska som hänt i norge. Jag skulle kunna sitta här i timmar och förklara hur arg jag blir, för varje sak jag läser så förstår jag mindre hur någon kan göra något sånt här, men jag tycker det får räcka såhär. Imorgon tar jag mig mot karlskoga för att kolla tapeter till mitt rum, berättar mer imorgon. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0