Hjälp mig nu, snälla?


Alltså, jag vill blogga, känner en otrolig lust att blogga, men det är bara för att jag läst alla bloggar nu. Jag har dock redan bloggat om det mesta jag gjorde idag, så jag vet inte vad jag ska skriva. Funderar på att skriva lite simpelt om vad jag ska göra i sommar, inte alltför detaljerat, ni vet, vem som helst kan ju faktiskt kolla min blogg ;) Frågan jag egentligen hade tänkt att ställa till er som läser, är vad sjutton ni vill läsa? Skriv eller skriv inte, men gör mig gärna glad och skriv, haha.

Var iallafall uppe i stallet ett tag förut, batteriet till kameran dog tyvärr ganska fort, men några bilder hann jag ta. Okej, jag erkänner att det var ganska dumt gjort att inte ladda kameran innan, men ibland så går inte hissen ända upp. Några bilder blev det iallafall, och Emmie verkade nöjd så det får räcka. Jag är iallafall stolt över att jag tog mig till stallet (något konstigt är att det gick så mycket snabbare hem än dit, huuur?) För dom som inte fattat det så är jag inte så överglad i stallet. Under ungefär ett år så försvann nästan alla jag umgicks med till stallet och när sedan dom som inte var där (av någon andledning var alla dom ett år äldre än mig) försvann till högstadiet så blev jag ensam. Nej, vad dramatisk jag lät, jag bestämde mig iallafall för att prova och tyckte om det i en vecka, sedan började jag umgås med Maria och sen dess var det lite mer än ett år sedan jag var i stallet. Nu träffar jag dock alla som är i stallet ganska ofta på fritiden iallafall, för dom är inte i stallet lika ofta längre. Jag vill bara påpeka nu att det absolut inte var lika hemskt och dramatiskt som det lät nu när jag skrev det, haha, absolut inte! Nej, jag tycker att nu har jag skrivit tillräckligt. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: david & amanda

lägg ner bloggen, klipp dig och skaffa ett jobb!

2011-06-19 @ 10:49:03
Postat av: Ippa

sv; nej, jag ska och nej.

2011-06-19 @ 11:51:20
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0