Ikväll smäller det!


Kanske iallafall, Nu har jag tänkt att jag ska göra det tillräckligt många gånger så ikväll nästan måste jag!


ska ringa mina gudföräldrar och - håll i er nu - kolla om det är okej att jag och Agnes sover där en fyra-fem dagar i sommar, och om det går - det är egentligen nu ni ska hålla i er - så planerar jag och Agnes att gå på Veronica Maggio! Varför denna brådska då? Jo, det är ju självklart på grund av dessa förbannade biljetter. Ibland önskar jag att Veronica Maggio inte var så pass känd som hon är, men nog fasen är hon det. Nu så ska jag ta mig ut på altanen och grilla tillsammans med en massa folk. Ha en trevligt onsdagskväll gottfolk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0