Jobb & blåbärspaj


Jag och Amanda lovade mamma att ta hand om cafét idag när mina föräldrar och min lillasyster är i örebro och gör någonting. Helt ärligt har jag ingen aning om vad dom gör där. Hur som helst så har vi iallafall hand om cafét idag. Senare ikväll så blir det grillat och jag har tagit på mig ansvaret om efterätten, ansvar och ansvar, jag bad om att få göra den helt enkelt. Hittade ett recept på en blåbärspaj som hade muscovadorsocker i sig. Receptet hittar ni här, enligt mig (och mamma som också kollat på det receptet) så verkar den väldigt god. Nu ska jag fixa mig sedan ska jag ta mig upp mot cafét för att ta upp kakor osv innan vi öppnar. Vi hörs!
En helt random bild ifrån pizzan för någon vecka sen, helt oredigerad. Varför jag tog denna bild? Ingen riktigt vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0