Känner mig äcklig och ful.


Gick upp för att jag tvingade mig själv upp idag, jag blir alltid på dåligare humör om jag måste gå upp, istället för att gå upp när jag vill och känner för det. Spelar ingen roll vad klockan är, bara jag får gå upp när jag känner för det, men idag var jag tvungen att gå upp och ringa mina gudföräldrar innan dom skulle åka. Den glädjande nyheten är att det gick! Nu sitter jag bara här och hoppar att det verkligen går för Agnes, men hon sover väl för tillfället så jag tänker inte ringa henne. Annars så känner jag mig äcklig och ful för tillfället, vill bara hoppa in i en varm dusch, men om jag hörde rätt så är den upptagen för tillfället. Så jag tar mig något att äta och hoppas att jag blir på bättre humör, hoppas att det finns någon som kan muntra upp mig idag. Vi hörs! 


Min lillasyster spelar just nu veronica maggio, det gör mig åtminstone mycket gladare.
"Jag kan inte prata med dig när du tittar bort, snälla ge mig två sekunder innan du ser bort" - Snälla bli min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0