Regn, åska och muller.


Bara tanken av att lämna min klass i två månader på tisdag gör mig ledsen. Dock så lär jag väl träffa en del, men förmodligen inte alla.

Min skolavslutningsklänning har fortfarande inte kommit, och nu början paniken komma "vi skickar ett leveransmejl när vi skickar klänningen" var svaret jag fick ifrån nelly. Sedan tar det bara 2-3 arbetsdagar innan du får det. Skolavslutningen är på tisdag, det blir alltså ganska exakt tre arbetsdagar, om dom skickade den igår, vilket jag inte har en aning om dom har gjort eller inte. Jag ska kolla med pappa och mamma om någon av dom har fått ett mejl, eftersom jag inte vet vilken mejl vi andvände oss av, min kollar jag iallafall varenda sekund. Nu håller ni väl tummarna med mig? Snälla. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: william

så cool header:D

2011-06-09 @ 19:51:08
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0