Thriller och jordgubbar


Ska snart mumsa i mig svenska jordgubbar och också fortsätta kolla på thrillern som förstör mina nerver. Hade det inte varit på grund av Sandra bullock så hade jag aldrig kollat på den, hon är bara för bra skådespelare tycker jag. Egentligen så bloggar jag nu bara för att göra er avundsjuka på att jag ska äta jordgubbar, så jag hoppas ni blir det nu. Nej, jag får se om jag orkar kolla klart på filmen (som hitills inte är så läskig, men hallå? den har ju titeln thriller och då är det bestämt att den är läskig) Ansiktmask behövdes förresten inte, ibland älskar jag att mitt ansikte jämt väljer att se mänskligt ut till firanden och avslutningar osv. Kan bero på att jag dom senaste dagarna har andvänt en peeling (bild nedanför) som är hur grym som helst. Vi hörs!

                                                             


Kommentarer
Postat av: Faster H

Visste inte att Sandra Bullock kunde göra thrillers filmer, trodde hon höll sig till komedier? Åhh just ja, du är ju en liten kudd tittare :)

2011-06-12 @ 22:25:34
Postat av: Ippa

Sv; Ja, fast när jag hade skrivit klart och gått in för att titta igen så hade det vart för läskigt så dom hade bytt. hehe.

2011-06-13 @ 15:06:43
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0