11-03-13


totalt nedslag i svenska damstaffeten skidskytte idag. Hela dagen känns så deppig när det går dåligt. Emil Jönsson räddade upp min dag genom att vinna sprinten och dessutom hela sprintcupen, yes! känn på den du hattestad!


Annars har man inte gjort så mycket idag, inte orkat gjort något idag, är helt genom försyld och nyser och hostar omvartannat. Imorgon blir det nog ingen skola, men tills på tisdag måste jag vara frisk, för då är det idrottsdag och klassen + 138 personer till åker till boda borg. Mitt lag har lovat att krossa killarna och då får jag ju inte svika dom, kommer inte för sig. Nej, det blir te, hunungsvatten i massor ikväll och imorgon! Nu ska jag överlämna datorn till Amanda så att hon kan... Ja, andvända den.


I princip hela dagen så har vi kollat på BBC och CNN och följt katastrofen i Japan, att titta på före och efter bilder, man blir ju helt.... Det är så hemskt. Hoppas för allt i världen att inte alltför många dör. (usch vad hemskt det känns att säga så "inte så många dör")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0