11-03-18


statistiken har gått upp, senaste dagarna har det legat på 20 unika besökare, kul! Blir man ju glad utav!


Idag var det först skola, riktigt rolig dag, inga lektioner utan handikappsdag, vissa bättre än andra vill jag väl säga. En tjej hade MS och hennes lektion var riktigt bra, enligt mig var det den bästa av alla. Sen slutade skolan ganska bra också tycker jag väl. Douglas kastade snö på mig och när han sprang iväg drog (översättning: ramlade) han sig, haha. Förresten, vad är det för väder vi har fått? Våren var ju så nära, riktigt ledsen blir man.
Nej, nu ska jag fixa lite saker, plocka undan lite, sen får jag se om jag lägger upp receptet på kakorna idag eller imorgon, vi hörs! :)


Utrustning: Canon EOS 500D och Canon EF-S 18-55mm
inställningar: s 1/1250 f/4,0 ISO100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0