Born this way


David hade lite kul med min blogg, facebook och sen gjorde han säkert något med msn också, är jag förvånad?
För dom som inte vet det så är David min systers, Amandas pojkvän. Upptäckte att han tillochbörja med hade skrivit att jag inte kunde träffa Ebba, hrmf. Sen gjorde han ett inlägg om att han och jag var bästa vänner, med rubriken "DAVID". Ifall någon upptäckte ett, hm annorlunda inlägg, men han är lite annorlunda så det är lungt. Varför berättar jag detta? Aja, hursomhelst så vill jag ha tips på recept, säg något jag ska baka så gör jag en egen variant och lägger sedan upp receptet. Helst både mat och bakrecept. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och fixa med bloggen.
See you driving around with the girl I knok and I like, Fuck youuu, fuck fuck you.. (låten fuck you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0