Cupcakes


Erkänn ni trodde det skulle komma ett recept nu? haha, nej tyvärr så hann jag inte ta några bilder innan mörkret föll. Så jag ställde dom nere i våran jordkällare så får jag ta bilder imorgon. En ledtråd tills dess är att dom heter överrasknings cupcakes, och själva muffinsen är ett recept jag har gjort själv. Nu vet ju inte jag om det finns någon annan som har exakt likadant recept, men jag följde inte något recept den här gången iallafall. Frostingen är ett recept som mamma använder på sina som hon har på cafét, och jag är totalt förälskad i den frostingen. Vilket kanske inte är helt positivt... haha! Nu ska jag kolla på tv tillsammans med en kopp te, en filt och en cupcake (en aning missbildat cupcake, oroa er inte, jag sparar dom bästa till kortet) Vi hörs! ;)


Bild ifrån vinterutflykt med hela familjen, underbara stunder! (dock är ju detta ingen bild på just detta, men jag tog den när vi var där)

Utrustning: Canon EOS 500D & Canon EF-S 18-55mm
Inställningar: s 1/250 f/5,6 ISO100

Det är meningen att fokusen ska ligga som den ligger ;)

Kommentarer
Postat av: Faster U

Vilket fint kort Ippa! Skulle kunna bli en fin tavla:-)

2011-03-28 @ 21:31:25
Postat av: Ippa

Åh, tack! :)

2011-03-31 @ 17:55:17
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0