Gran Canaria, Kilsbergsgården.


oj oj oj, det var ett tag sen nu! Och jag har gjort en massor under dom här, 2-3 veckorna.
Gran Canaria var helt underbart, varmt och skönt med mycket bad skulle jag vilja beskriva det. Det var väl ungefär 28 grader skulle jag gissa på. Fantastiskt! Vi gjorde väl ganska mycket, fast egentligen inte. Nu när jag tänker efter så kommer man ju på att det blev mest att bada och sola. Shoppa gjorde jag ganska mycket, blev mycket nytt smink, och lite andra småsaker, en väska och en klocka bland annat. Jag tänker inte göra det inlägget så överdrivet mycket längre, jag har insett att man inte orkar läsa. Bara en liten kort sak, Rebecka (bezards) tog bort alla inlägg och gjorde om sin blogg med en ny header och vit bakgrund. Verkade lite lockande att göra samma sak, men jag vet inte om jag klarar av att ta bort alla mina kära inlägg med mina bilder som har tagit så lång tid att ladda upp. Kanske gör om bloggen med behåller inlägger fast jag gör en "nystart" vi får se. Jag ska i alla fall se till att fixa till headern, för den jag har nu är ju som jag sagt endast tillfällig men den har varit där lite för länge nu tycker jag ;) Vi Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0