Så dum man kan vara!


vet ni vad jag kom på? Att man kanske ska vänta med att lägga upp den nya designen, smart va?
Jag ska fixa till en gammal header eller bara helvitt och ta bort det jag har just nu, sen ska jag fixa bloggen genom en testblogg, resultatet kommer när den är klar, hihi!


Dagen började med skola, fick reda på att Simon i min klass hade varit inne på min blogg, intressant, hoppas han inte läser detta för då är väl jag död imorgon. Det märker vi väl antar jag. Nej, sen vart det hem och hämta lillasyster ifrån fritids, och det gjorde jag med en hemsk huvudvärk. Nu ska jag ta en värktablett, fixa bloggen, och sedan, ah, gud vet vad! Vi hörs! :)


Foto: Amanda
Utrustning: Canon EOS 500D och Canon EF-S 18-50mm
Inställningar: s 1/125 f/5,6 ISO100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0