Tonight I´m fucking you.


Haha rubriken, låten spelas just nu och eftersom jag hatar rubriker så fick det bli så (döda mig inte nu kära faster)

Dagen börjades med.. tadaa skolan! Eller egentligen så började jag hela dagen med att försova mig och knappt hinna duscha och hinna med bussen. Men det är väl alltid trevligt? Sedan hade man något häfte med saker att kryssa i och sånt istället för idrott, då frågan "Är du stressad?" kom så fanns det fem alternativ "nej" "inte så ofta" "ibland" "ganska" "alltid" Jag satte ett stort kryss för "alltid" Varje dag, samma buss, just det. Sen var det inte något mer intressant av den skoldagen, inte förrens två av mina favorittjejer bjöd på en härlig timme. Slutade 2, hade ingen skjuts och ingen att åka med så det blev att vänta på bussen. Matilda {länk} pratade i telefon med Lina, Jag och Eme stod bredvid och hälsade på Lina genom att skrika. Då säger jag "Hälsa Lina att hon pratar med en utvecklingsstörd" och matilda säger "Jag ska hälsa att Lina pratar med en utvecklings... MEEN!" Sedan dansade vi tango/blandad/egengjord dans under tiden som vi väntade (vi var innomhus). Underbara typer det där. Sen vart det hem och fika och sedan städa. Sen sitter jag här och gud så långt inlägg.. Vi hörs! :)


Söta matilda på bild - när vi hade tjejkväll hos henne :)
Utrustning: Canon EOS 500D och Canon EF-S 18-55mm
Inställningar: s 1/60 f/5,6 ISO400

Kommentarer
Postat av: matilda

USCH, osminkad!!

2011-03-25 @ 18:42:09
URL: http://matildasofia.devote.se
Postat av: Faster U

Vilken av fastrarna trodde du skulle döda dig:-)?

Älskar dig också<3

2011-03-26 @ 21:42:40
Postat av: Ippa

Sv; Båda, haha ;)

kram :)

2011-03-27 @ 13:20:38
URL: http://filippadavida.blogg.se/
Postat av: Ippa

Sv; Båda, haha ;)

kram :)

2011-03-27 @ 13:22:36
URL: http://filippadavida.blogg.se/
Postat av: Faster U

Nu har jag hört låten... Sisådär var den tycker jag...

2011-03-27 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0