11-05-16


Jaha, dagen har inte varit någonting speciellt förutom det att vi slutade en och en halv timme tidigare och att mamma kom och hämtade mig och Jennie vid halv 3. Att vi sen har haft två prov idag, varav ett oförberett (om man nu kan kalla det prov, men våran tyska lärare ville gärna göra det) och att vi kommer ha ytterligare två till den här veckan, det är någonting jag försöker helt förtränga. Nu sitter jag här med 7 stycken färgglada cupcakes som jag nyss gjort. Annars ska jag sätta mig och plugga SO, det är ett av dom fina proven vi kommer ha. Det andra, matte B-del, det har vi imorgon och duktig som jag är glömde jag matteboken på matten eftersom vi gjorde A-del idag. Hade det inte varit av det faktum att jag bakade idag och att vi slutade tidigare, så var det ingen vidare dag. Vi hörs!


Utrustning: Canon EOS 500D & Canon EF-S 18-55mm
Inställningar: s 1/800 f/5,6 ISO100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0