Borde väl egentligen fortsätta...




Hann nästan klart med garderoben igår, ska göra klart det och sen kolla så att jag inte slänger någonting helt fel nu. Kände att jag la ner lite allt möjligt i lådor igår, ville mest bara bli klar med allt. Så jag ska snart fortsätta, jag har kommit fram till att det är ingen idé att städa på dagen, jag gör det aldrig iallafall, då kan jag lika bra säga att jag gör det på eftermiddagen. Nu är det väl dock eftermiddag, det var det väl redan när jag kom hem, men kväll kanske jag ska säga då. Nu efteråt känns det ganska bra att ha gjort garderoben, ska springa upp med lite lådor och gamla kläder till boden sen också, vågar inte lägga dom på vinden, ifall min syster får för sig att andvända dom någon gång sen. Spindlar och äckliga kryp trivs säkert alldeles utmärkt bland kläder och sånt. Nej, nu ska jag sluta skriva så att folk orkar läsa mina inlägg, vi hörs!




Helt oredigerad - på den bästa, absolut bästa Agnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0