Dom där vuxna känslorna.


Jag vill iväg till ett ställe där man kan prata utan att vara rädd att någon ska höra vad/vem man pratar om, utan att förstå vem det handlar om. Vill sitta med någon/några av mina tjejor och prata i timtals och bara prata tjejsnack. Samtidigt som man sitter med en varm kopp kaffe/te/choklad och någonting att tugga på. Åhåhåh, jag hade en dröm för inte så länge sen som jag brukar sitta och tänka på, jag vann 10 miljarder (vi kör inte på småbelopp här) och jag tog alla mina tjejor iväg med limousine iväg till mitt egna plan, och drog iväg till New York för att shoppa och ha det allmänt grymt! Där nere shoppade vi på ni vet, gucci, prada osv, och jag betalade för alla. När jag berättade detta i skolan så ansåg dom att det inte gjorde något om detta blev sanning, hur kommer det sig? Nej, men jag vill liksom bara göra så mycket nu med mina underbara vänner, dock är det väl större chans att vi gör alternativ ett, än min dröm blir sann. Jag är hundra på att jag skrev ett liknande inlägg i höstas, men jag kan inte hitta det så jag inbillar mig väl förmodligen. Då slutade det iallafall med att jag och Agnes åkte till Örebro och satt i två-tre timmar och pratade om allt. Så Agnes om du läser detta, vilket jag vet att du gör någon gång, jag tycker vi ska göra om det. Nu har jag nog skrivit av mina "vad jag vill göra" saker för ett tag frammåt. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0