eurovision song contest.


Inte för att jag egentligen bryr mig om hur det går, men varför inte, jag får ha min kära dator i några minuter, jag tackar inte nej.

För dom som inte förstod det så menade jag självklart att jag har varit upptagen hela dagen och inte kunnat ha tillgång till datorn. Sedan hamnade jag här iallafall, eftersom vi lite yngre ville kolla esc. Nu har det ju dock inte börjat än men snart så, tror vi iallafall. Vaknade i morse i panik om att söndagsskolavslutningen började tio, men mamma lugnade mig med att det började elva. Jag gick upp, åt frukost, skrek lite åt mitt hår, struntade vad dom sa om att jag skulle komma försent om jag duschade och duschade iallafall. Jag kom försent men jag såg åtminstone inte hemsk ut. För dom som inte vet vad söndagsskolan är så kan jag berätta att det är någonting jag har gått på sen jag var säkert tre/fem år, man gör lite allt möjligt, pysslar, åker på utflykt och ja, allt! Jag vet inte, vissa tror att det är en slags skola, men det är ju helt fel. Förra året, när jag var tretton (vilket jag fortfarande är, men jag fyller ju fjorton) fick min bibel och slutade där. Idag hoppade jag in som extra ledare eftersom det var avslutning, och visst saknade jag det lite. Sedan var det lilla kören/stora kören/miniorerna/juniorerna/åtorpsSKULL avslutning. Där bjöds det på sång och tårta, sedan vart det hem, fixa sig och sedan gå på kalas för min kära moster. Vi barn gick hem nu för att kolla lite TV, och snart ska vi upp igen för att få lite efterätt. För dom som fortfarande läser nu, vill jag hälsa en god fortsatt helg (usch, jag lät vuxen)! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0