Hur underbart är det inte?


Vädret var verkligen på topp idag, passade perfekt när vi hade två långa raster idag så vi kunde vara ute och sola. Det stora problemet var bara att imorse, när jag tog på mig, jaja, jag försov mig och tog på min i rena paniken, så valde jag ett par jeans och sen ett otroooooligt uringat linne, vilket betydde att jag fick ha två linnen. Sedan lyckades jag på något underligt sätt ta mig ut till bussen, halvsminkad och med fult endast borstad hår. Vilket gav resultaten, jag höll på att dö av värmeslag på skolan och jag hade ju smink på mig så ingen solbränna här inte. Sen blev det ju inte bättre när jag inte hann raka mig under armarna så jag fick gå runt med min svarta långärmade tröja nästan hela dagen, så trevligt. Sen blev jag trevligt överraskad när jag kom ifrån tyskan och gick ur deras enhet och vände mig och kollade till höger så stod svt där och filmade. Vet ni vad jag gjorde precis innan jag upptäckte det? Jo, jag sjöng, sedan när jag upptäckte svt så gick jag fint där ifrån med en ovanligt hög hastighet. Sedan filmade dom precis där vi sitter i solen på rasterna, det uppskattades när jag var till hälften ofixad och satt och flåsade av värme. Annars hann jag hem, gå rakt igenom huset och ut på baksidan där jag slängde mig i en stol, då gick solen i moln och det började spöregna och åska. Nu blir det att städa och sedan ska jag njuta av att vi inte har något prov på ett tag frammåt. Härligt! Nu hoppas jag att alla ni som läser denna blogg, få som ni är, blir riktigt glada av att jag skrev ett enormt inlägg med egentligen helt onödig fakta om min dag. Varsågoda! Vi hörs.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha! One om those days ha?

Vad filmade SVT för nåt då???

2011-06-01 @ 12:49:04
Postat av: Ippa

sv; Dom filmade om skolan, tydligen så var resultaten så dåliga efter det att skolinspektören var här så svt var tvugna att filma. Det handlade om Skolk och ej uppnådda mål :)

2011-06-01 @ 12:51:26
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0