Ja, låt det va som i en film.


För cirka en vecka sen hade jag hört låten "jag kommer - veronica maggio" och det var den ända av henne som jag hade hört, okej, jag hade väl hört någon annan, men det var bara den jag lyssnade på. Nu har jag hört nästan alla hennes låtar, och lyssnar på dom om och om igen. Därav rubriken. Drog mig halvvaken upp imorse och åkte till karlskoga med familjen, Amanda drog sedan iväg för att möta upp david och åkte sedan med honom hem till honom. Annars var vi andra kvar på kulan, alla andra köpte ganska mycket medans jag åkte hem endast en tröja rikare. Den är dock väldigt skön och jag kommer förmodligen bo i den ett tag framåt. Annars har det inte hänt så mycket idag, åkte upp (eller ner, har inte så bra koll på det) till nyttorp och hälsade på halva våran amerikanska släkt, resten, tror jag, kommer dit imorgon. Där pratade vi ett litet tag innan vi åkte hem igen, sen har min dag varit ganska händelselös, men hallå, en hel lördagkväll kvar! haha, vi hörs!


En gammal bild ifrån majbrasan 2010, jag sitter vid mammas och pappas dator så har inga bilder, bara ifrån 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0