Jag är namnet som du har på handen


Fikade, städade inte, kollade på en serie, åt mat, lyssnade på musik.

Varsågoda att ta del av min dag, min spännande, händelserika, roliga dag! Idag är det morsdag, vilket betyder städa, i princip, för det är typ vad vi gör, nej, nu överdriver jag. Men det är ju det mamma vill, ha ett städat hus, och ja, det är helt förståligt faktiskt. Nu har jag dock inte gjort det idag, men jag kanske ska börja, tror ni hon blir glad om jag har städat mitt rum? Nja, det skulle jag ju göra iallafall, så. Får väl fixa något rum som inte är städat innan hon kommer hem. Nej, nu ska jag sluta skriva, detta inlägg är bara tråkigt, liksom dom flesta nuförtiden. Det märks, på min statistik, Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0