Måndag och en fin utflykt


jaha, så nu var det måndag igen, jag hatar måndagar, men det har jag skrivit ett inlägg om förut så jag orkar inte ta upp det igen. Fast egentligen så fattar jag inte hur jag inte kan gilla dom, jag menar, tyska, idrott och svenska, mina tre favorit ämnen, men aja. På idrotten så drog vi iväg på en liten utflykt, eller som våran lärare ville säga, frilufsliv, haha. Vi körde stafett och fikade innan vi drog tillbaka till skolan igen och hade en sista lektion. Efter skolan så har jag faktiskt inte gjort någonting. Imorgon kommer "småttingarna" (det vill säga 4-5-6) till skolan för att ha innebandy turnering, så vi går förmodligen dit och kollar ett tag. Nu ska jag blåsa håret innan jag ska sova, ögonen sviker mig, jag skulle ha satt på en ansiktmask också men jag kommer bara somna, haha. Vi hörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0