Övningar hit och övningar dit.


Jag vet inte, men jag tror att jag gick på ungefär 3 av typ 6 lektioner idag, alla hela lektioner.


Imorgon är alltså vårshow, och jag hade eget genrep + ett genrep för alla idag, och mitt genrep gick bra. Sedan var det ju genrep för alla, och gud, jag sjöng fel på refrängen, den som halva sverige + resten av världen kan innan och utan. Så egentligen borde jag lyssna på låten om & om & om & om igen, men nej, jag kan låten, det är bara det, jag blandar ihop texten när jag blir nervös, och min kära musiklärare hälsade till min mentor "nej då, filippa är inte nervös, aldrig!". Ganska skönt ändå att inte ha några lektioner imorgon, eftersom vi ska vara i folkets hus hela dagen, där vi uppträder, men det är ju bara vi som uppträder, dom andra får ha lektioner, haha! Annars hann jag med några lektioner idag iallafall, och ett glosförhör på tyska. Egentligen skulle jag vilja gå ut, för vädret ser så fint ut, men jag vet ju att det blåser storm, och då känns det inte så lockande. Kanske tar min bok och läser lite, jag började ju med den men hann aldrig läsa ut den, så jag måste ju göra det. Firar att vi inte har några prov inplanerade nu, förutom matteprovet den 6/6. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0