sjuttondemajtvåtusenelva


Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, hade matteprov som gick ja, inte fullt så bra, våran lärare låste upp klassrummet, sedan drog hon, och var borta i tio minuter, kanske inte det smartaste en lärare gjort, om man tänker på vad vi är för klass. 7c, the one and only, okej inte nästa år, för då är vi 8c, men jaja. Låt oss säga att jag gjort bättre matteprov än det jag gjorde idag, jag glömde nämligen matteboken kvar i klassrummet igår på vårat matteprov A-del, duktigt Filippa. Sedan stannade jag iallafall i degerfors, och vid fem så vart det konfirmationsträff. Sen efter det har jag inte gjort någonting, måste plugga SO innan imorgon också, då vi har vårat efterlängtade SO-prov, som jag längtat. Nu ska jag iallafall kolla lite tv samtidigt som jag ska plugga, sedan ska jag duscha och sen sova, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0