springa eller plugga?


Vad dom flesta skulle säga "gör båda" jojo, det går ju självklart, men frågan är om jag orkar göra båda?

Plugga är ju egentligen viktigare, men coopers är imorgon, och jag vill bara prova om jag kommer och dö, eller inte. Imorgon är alltså den stora dagen, både coopers, sedan biologiprov, och sedan för att avsluta skolveckan med en musikövning som jag redan nu vet kommer gå åt helsicke. Vart tog tiden vägen, jag skulle ju hinna springa flera gånger. Nej, jag måste ut och frysa igen, eller bara dö av dålig kondition. Biologin får vänta en timme eller så. Sen ska jag ju duscha också, nej fy, jag måste tänka positivt, jag kanske slår Jennie om jag har tur imorgon, haha ;) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0