tankarna är på andra vägar.


började dagen med att missa bussen, den ni, första gången på hela sjuan.


Jag vill också säga att det blev ett litet uppehåll i helgen, jag tillbringade nämligen den med 56 barn och en hel del ledare också. Trots att dom var överallt, att jag räknat till tolv så många gånger att jag tillslut räknade fel och att jag hade en hemsk träningsvärk, så har det varit riktigt skönt. Solen har ju börjat skina igen, och vem blir inte glad av det? annars så har det varit mest sång och lek och en massa leenden, ni vet, lägerstämning! Idag så bärjade jag som sagt med att missa bussen, jag försov mig, vilket inte gjorde min dag. Sen var det vanlig skoldag, ni vet, älskade måndagar. Sedan på idrotten hade vi årets första origentering, och jag fortsatte min underbara dag med att missa en kontroll, också det första gången i mitt liv. Om man räknar bort den gången vi hade vikarie i sexan som inte kunde läsa karta själv och plaserade alla fel, så var det första gången. Annars tänkte jag bara meddela att jag lever, och att jag har en massa kemi att se fram imot. Ska försöka ta mig ut och ta bilder också, det har varit lite tomt på sistone. Lägerbilder kommer när jag har tid, Vi hörs!


And a flower to you, and a flower to me, I will hold it in my hand, so hard I just can.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0