Vad har vi gjort nudå?


Det blåser och blåser och blåser och blåser och jag kan fortsätta i hundra år, man blåser bort här!

Då var årets åtorpsdag över, eller ja, det var den för drygt en timme sen. Lyckades inskaffa en morsdag present också, annars hade jag bakat morsdag cupcakes eller något liknande, bor man i en miniby så gör man helt enkelt. Mamma läser inte min blogg, pappa har väl kollat någon gång, men annars är det mina fastrar som håller koll på vad jag skriver, så jag behöver inte oroa mig för att hon ska få reda på vad det är. Fast jag tänker iallafall inte berätta vad hon får, man vet ju aldrig. Nu ska jag städa mitt rum - hör och häpna - men jag är klar med garderoben! Nästan iallafall, har en lampa och lite mixersaker som jag inte vet vad jag ska göra av, får väl lägga dom i en låda och ställa in dom igen, någonting är ju bra om jag har kvar. Bäst att jag sätter fart, så jag blir klar denna vecka. Vi hörs!


Solen sken ju faktiskt till och från igår eftermiddag, så när jag var ute och tog kort med syster till hennes blogg så sprang jag bort och tog kort på dessa färgglada blommor när solen sken i två minuter.





Tänkte att jag skulle vara färgglad, men trots det så drog jag ner mättnaden på sista bilden, den blev bättre så, enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0