you think you know me.


Att bandyturnering är högljutt, det vet jag, men att våran klass nästan är värre, det är bara sorgligt.

Nu överdrev jag kanske lite, men jag fick ingen huvudvärk av bandyturneringen som småttingarna (4-5-6) spelade, nejnej, huvudvärken kom på svenskan-religionen-matten. Fast matten var ganska rolig iallafall. Jennie och Robin höll på och slog varandra med linjalerna när robin slår till sig själv på kinden och säger "aj, det gjorde ont att slå sig själv på kinden" och då gör jennie likadant och säger "ja, det gjorde det" och robin kollar konstigt på henne och säger "men varför slog du dig för?" och hon svarar "men du gjorde ju det, då var ju jag tvungen att prova". Det var bara ett exempel på vad dom höll på med, och vad exakt dom höll på med vet ingen riktigt. Inte ens jag, som faktiskt satt med dom hela tiden. Nu ska jag försöka - håll i er - plugga. Fast det handlar dock om två floder som jag ska kunna tills imorgon, ja, precis, två stycken. Först ska jag kolla vad det står i matchen mellan barcelona och real madrid. Nej är svaret på om jag kollar på fotboll, ett stort nej! men syster min hejar på real madrid så jag måste kolla om jag kan mobba henne eller inte, haha! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0