Bara massa mys


Haft en väldigt lugn eftermiddag med familjen, kollat på film i 160 minuter och ätit en massa onyttigheter. Mys. Träffade Jennie en kort stund alldeles nyss, alltid trevligt med besök från henne! Ikväll är det jag som står för kvällsmaten och just nu väntar jag på att marinaden ska ligga till sig och snart jag ska börja med tillbehören. Blir säkert bra. Annars så gör jag ingenting alls ikväll, någon gång ikväll kommer Amanda hit - och David, ovanligt, har dock inte sett honom på mer än tre veckor eftersom han varit bortrest - och med sig har Amanda mina skor. Om hon nu inte av någon konstig andledning skulle ha glömt dom - vilket inte skulle förvåna mig, helt ärligt - låt oss hoppas på det bästa! Vi hörs!
Tog denna bild snabbt innan jag hoppade in i bilen för att åka mot flygplatsen, då helt ovetande om att jag skulle komma hem med klippt & färgat hår, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0