Bus med lillasyster


Har tillbringat dagen med Emmie och tagit lite kort, ovanligt, haha! Fixade i ordning henne till en, öh, flygvärdinna och sedan när vi väl kom ut så hade mörkret redan fallit och bilderna blev alldeles suddiga, gick hem igen och tog lite kort inomhus. Sedan när hon lämnat mig tog jag lite självporträtt som ni får se på måndag. Har klippt mig så det är liten förändring. Efter det så lämnade jag mitt något - läs: väldigt, väldigt, väldigt - stökiga rum och gick ut i köket och busade med lillasyster ett bra tag. Har saknat den lilla sötsaken under tiden vi varit i Riga. Just nu håller jag på och städar mitt rum, vilken som sagt behövdes eftersom det var helt bombat med kläder. Bäst att jag fortsätter med det så jag hinner klart idag, vi hörs!
Åh, jag kommer sakna mitt långa hår, men är väldigt nöjd med klippningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0