Det är inte bara tio fåniga poäng


Helt otroligt hur snabbt det blir mörkt ute nu om dagarna. Gick som sagt till skolan igårkväll för att lyssna på sång av eleverna, sedan kollade vi på bilderna dom målat och skapat. Min lillasyster pekade stolt ut vad hon gjort, världens sötaste. Träffade också alla mina gamla lärare, trevligt! Från det ena till det andra så har jag haft en ganska intressant dag idag. Hade hälsosamtal på morgonen och missade därför tyskan, sedan so och svenska, har fortfarande inte fått reda på so-proven, men imorgon så! Sedan blev det dans på idrotten, skrattade mig igenom den, alltså herregud vilken sjuk klass vi är. Fick även reda på hur det gick för mig på matteprovet, sänkte förmodligen mitt betyg rejält, hade tio fel - av fyrtio - och för mig var det mycket. Jaja, nog om det. Fick hem min almanacka idag, gläädje! Resten av dagen kommer att ägnas åt engelska, städning och laga mat, kul kul, vi hörs!
Vilken bildkvalité jag bjuder på, men det var otroligt svårt att få en bra - icke brusig - bild när det är mörkt ute. Mina fina almanacka i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Faster U

Vad fin den blev Ippa:-). God jul på dig då...Kram

2011-11-11 @ 00:01:59
Postat av: Faster U igen...

Det får nog bli årets julklapp till mig själv. Vill dock spana in din lite närmare innan...

2011-11-11 @ 00:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0