Det som gör livet lite bättre


Haft en riktigt ointressant dag idag, blev ihjälskrämd av en smällare som smällde framför oss när vi gick till maten och blev utskrattad av Maria eftersom jag skrek. Bakade en blåbärspaj på mat & bak, snodde Simons mössa och gick runt i den hela dagen - gör jag fortfarande förresten. Gjorde ett engelska prov som jag glömt att vi hade, men det gick nog bra, hoppas jag i alla fall. När jag kom hem fixade jag mat som jag sedan åt samtidigt som jag läste skvaller om våran kronprinsessa, haha. Amanda ringde och jag hjälpte henne med busstider, hoppas hon missade bussen! Sedan hamnade jag framför datorn, haha. Har inte haft ork till att blogga eftersom jag inte hade någonting intressant att säga, men Maria bad mig blogga. Var mörkt ute när vi gick ut från sista lektionen idag, faktiskt ganska sorgligt. Ha en fin tisdagskväll, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0