Finns inget bättre


Ganska skönt ändå att ta av sig skorna efter en hel dag, dom är väldigt sköna att gå i men efter sisådär åtta timmar kan det bli lite jobbigt. Övade att gå i skorna jag ska ha på trivsel, och kom på att jag måste skaffa skoinlägg eller någonting. Nu är det städning som gäller, Anny kommer imorgon och mitt rum ser ut som andra världskriget. Inte så jättebra. Sedan ska jag kolla lite olika kombinationer med ögonskuggor till trivsel. Nu är det bäst jag börjar, så jag hinner klart tills mamma kommer, hehe. Vi hörs!
.
Förresten så ifall någon kommenterar - som inte är mina fastrar, Agnes eller Maria - så svarar jag i en ny kommentar, ifall någon skrivit en kommentar och undrar varför den inte fått svar, haha:)

Oj så fina tjejer, ehehe..

Kommentarer
Postat av: Faster U

Alltså...Tycker du att du har jobbiga fastrar eller?!? Fattar nada...Kram på're

2011-11-20 @ 23:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0