Glögg och hembakta pepparkakor


Satt och fixade lite med stilmallen förut, var ett bra tag sen men fixade till kommentarerna så att dom blev lite snyggare. Ska ta tag i min design någon dag, men måste få den där energin till att orka designa, blir bara slarvigt och påtvingat annars. När jag bytte fick jag höra - nu låter jag som värsta proffset - att jag skulle ha haft kvar flikarna, meeen, dom ville ju liksom inte fungera. Ingen vits att ha dom då. Nog om det, pysslade ihop ett pepparkakshus med Amanda och lillasyster förut, herregud så duktiga vi var. Nu ska jag ta mig mot vardagsrummet och hoppas på att det finns något bra på tvn. Ska mumsa på pepparkakor och dricka glögg, myskväll. Förövrigt missade jag skidorna förut, men det var nog tur, min favorit - ironi, ja, det är faktiskt sorgligt att jag måste påpeka när jag är ironisk - vann tydligen ganska överlägset, för ovanlighetens skull alltså. Usch. Jaja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0