in mah bed ja0


Hej!! Ligger fortfarande i sängen haha... Vaknade vid typ halv nio och började titta på iCarly direkt... Asså vad är det med mig och barnprogram? Nåja, tittat på typ hela säsong tre och ätit frukost osv. Nu funderar jag iallafall på vad jag ska göra ett par timmar framåt! Har ju SKULL klockan fem, kommer en massa roliga människor idag! Flippan har ju också skull, fast på söndagar i Åtorp och jag har det på tisdagar i Degerfors. Iallafall så vet jag EN sak jag ska göra innan jag går ner till församlingshemmet, och det är att duscha, haha. Ska ta en lååååååååångdusch, wonderful!! Just det, Martin och Sebbe skulle käka pizza innan skull, har för mig att jag skulle med, (note to myself: texta (smsa) Martin!!) men vi får se, känner inte för pizza när jag åt på donkan igår.. Nåja, nu ska jag försöka göra något vettigt, just det, borde städa rummet också... Usch, är sjukligt avundsjuk på Flippy som är Riga och gick på spa igår, blää. Vill utomlands. Flippy kommer förresten antagigen tillbaks imorgonkväll om hon är hemma då, men jag släänger säkert in ett inlägg iallafall! Haha, ni trodde att ni skulle slippa mig va? ;) Haha, krampusskysshejdåfrånagnes
tagen för cirkus 45 sekunder sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0