Oförberettprov


Lyckades försova mig första dagen efter lovet, men jag hann till bussen, ofixad och vacker. Kom till skolan och startade med en idrottslektion jag inte medverkade i. Har haft otroligt ont i halsen och ville inte att det skulle bli värre, men just nu är det bättre. Tog mig igenom några lektioner till innan vi gick till matsalen för att finna att den var full. Som alltid på måndagar. Lyckades dock få ett bord efter ett tag. Sedan väntade tre lektioner till varav en vi hade oförberettprov, en där vi avslutade historian och påbörjade samhällskunskap - vilket förövrigt är dötrist - och en där vi mest inte gjorde någonting alls, nämligen matte. Okejdå, gjorde några tal på repetitionsuppgifterna men ska fortsätta med dom här hemma nu direkt. Imorgon väntas nämligen ett prov i just matte, kulkul! Nej, för att inte göra detta inlägg alldeles för långt, vi hörs!
.
Ja, jo, kanske måste byta min header nu när jag inte längre är blond, men det får vänta, vädret har ju inte varit det bästa på sistone. Lovar att fixa det så fort jag har tid!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0