Agnyplopp gästbloggar!!


Hej! Som ni antagligen vet så är min käre vän Flippyflopp iväg till Riga några dagar (utan kamera, hur tänker männsikan?!) och stannar där tills på onsdag. Och som den underbara vän jag är, har jag erbjudit mig att gästblogga åt henne. Flippy har gjort några tidsinställda, men jag tänkte att det är ju alltid trevligt med lite fler inlägg liksom!
Iallafall ligger jag hemma hos mamma helt ensam och ska slå på en film. Mamma är på IKEA och käper ett nytt bord. Jag skulle egentligen iväg till nåt ställe som heter Hennicke Hammar och äta på en fin herrgård. Låter som värsta snobb-barnet, men skulle dit och fira min pappas moster som fyller 70. Dock så fick min familj åka utan mig för att jag har feber och slemhosta, mmh, mys. Vet dock inte vilken film jag ska titta på, är sugen på en Harry Potter (skrällen där asså) men vill samtidigt se nån mysig barnfilm, typ nån Disneyfilm. Brukar alltid titta på barnfilmer när jag är sjuk hihi. Men ni kommer iallafall få höra mer av mig nu fram tills på onsdag då min bästis kommer hem. pusshej!
tittade igenom filippas arkiv och hittade de här söta bilderna tihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0