And all the bad boys, are standing in the shadows. And all the good girls, are home with broken hearts.


Agnes här igen!! haha, insett att det är mycket roligare att blogga på Flippys blogg än på min egen. Iallafall så sitter jag i min sjukt stora och underbara fåtölj nere i mitt mysiga rum i källaren. Har fortfarande lite feber och hostar otroligt mycket, men är på bättringsvägen! Och vare sig jag är frisk eller inte, ska jag till Mcdonalds med min (och filippas) vän Maria imorgon. Det blev förresten inte en HP film eller Disney film förut. Tittade istället på den senaste X-men filmen!! Rekommenderas till er som inte är som Filippa, och bara tycker om såna där romantiska komedier... Jämt (notera eftertrycket) när vi ska titta på film så blir det en Filippa-film, men NÅN GÅNG EN VACKER DAG ska jag få henne och titta på sånt som jag gillar! Det var faktiskt jag som fick Filippa att titta på Kick Ass, en film som jag vet att hon aldrig (läs: Aldrig någonsin i hennes liv) skulle ha sett annars. Nåja, nu ska jag sluta prata om Flippyflopp och berätta att jag ska vara superdupermega barnslig och titta på nickelodeon-serier hihi. Ha en trevlig kväll ifall jag inte tittar in lite senare, pusshej!
just nu; leker gangstah i min sjukt coola (och sköna!) väst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0