Förstörd


Läste precis en hemsk blogg, inte hemsk så att det var dålig på något sätt, snarare motsatsen. Men den var så sorglig, så hemsk på det sättet, hur någon kan få ha det så. Sedan läste jag ordet novell, och kom att tänka på novellen - inte svenska uppsatsen, utan en annan - jag skriver. Skrev en ganska lång bit på den för någon vecka sen, men det sparades tydligen inte, förstå min ilska när jag upptäckte det för några dagar sen. Jag skrev dock en lite kortare version på det, en bättre enligt mig. Nej, ryck upp dig Filippa, värsta depp blev jag helt plötsligt. Jag ska i alla fall fortsätta med novellen och se om jag kommer någonstans, hitills har jag inte ens kommit till vad den ska handla om. Vi hörs!
.
Känner inte att det passar med någon bild just nu, helt ärligt så har jag inte heller några bra bilder kvar, dom ni får nu är mest överblivna bilder ifrån sommaren/början av hösten. Note to myself, f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0