I min trygga vrå


Äntligen hemma och klar med allt viktigt som behövdes göra. Till exempelt min svenska uppsats som jag kämpade med igår, och glömde hemma trots att den skulle vara inne idag. Våran svenska lärare som inte kommer vara i skolan imorgon eller övermorgon behövde alltså ha den idag, omdömen ska nämligen sättas i helgen. Sen kommer jag hem, ska skicka och inser, jag sparade aldrig det jag skrev igår, jag skrev bara ut det utan att spara. Så jag fick skriva om allt jag skrev igår och sedan skicka iväg det via mail till min lärare. Annars åt jag pizza med Mathilda idag, skrattade en massa och efter att vi ätit gick vi till henne och spela gitarr och pratade. När jag kom hem hjälpte jag mamma att duka inför en sak imorgon, och sedan, runt sju, kom jag hem. Eftersom det redan var mörkt ute har jag inte tagit någon bild, och jag har inga bra kvar i arkivet nu längre, så ni får klara er utan bild idag. Nu väntar tyskaglosor, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0