i'm still sjukeeeeeeer


Vaknade imorse och kan inte prata, göööött. Gick upp för att äta frukost men kunde knappast svälja, mysigt. Så nu sitter jag nere i mitt rum och fryser och ska titta på barn-tv. Nu när jag knappt kan prata och mår typ ännu sämre än igår, börjar jag fundera på om jag verkligen ska åka iväg till Karlskoga sen, får se om jag blir bättre, men tror knappast det. Mormor tycker iallafall inte att jag ska göra det haha.. Fick förresten två hundra svenska riksdaler av mormor när jag kom upp förut!! Maja fick 20, Elvira 50, Herman 100 och jag 200! Haha, lönar sig att vara äldst ibland måste jag säga, förstår inte att jag klagar över det ibland... Måste bara slänga in också att Filippa är världens bästa väääään. Nu ska jag lägga mig under täcket och titta på barn-tv, pusshej kram agnyploooopp
rent fönster osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0