Just bara denna


Torsdagar är den dagen jag hatar, bortsett från måndagar så är det nog den värsta. Någon gång där runt lunch tänker man "ja! Nu är det bara....tre lektioner kvar" idrott är en av dom, och det fungerar väl. När det inte är fotboll som gäller så gillar jag idrott, okej, lektioner som är utomhus när det är uruselt väder kanske inte alltid uppskattas, men i övrigt. Sedan är det musik, och jag vet inte vad min klass har för problem då, för ingen kan vara tyst. Åtminstone tjugo minuter går åt för att få oss tysta. Men det är lektionen efter som förstör hela dagen, förbannade biologi. Idag var det dock helt okej, jag höll på att dö av skratt när jag satt och redovisade för Elin vad matspjälkning är, hon var minst sagt äcklad. Annars fick vi reda på tyskaprovet idag, gjorde också ett läxprov på svenskan, har faktiskt ingen aning om hur det gick på svenskan. Nu ska jag ta mig något att fylla magen med, vi hörs!
Saknar stockholm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0