Min stora kärlek


Sitter i min säng, bredvid mig finns en halvmeter hög med kläder som ska sorteras. Jag måste vara sämst på att hålla mitt rum städat. Det är inga problem alls för mig att städa på morgonen och sedan på kvällen är det stökigt igen - brukar faktiskt ibland också vara så. Under tiden som jag sorterar kläderna underhåller jag mig med att läsa noveller - kärlek till noveller, jag säger bara det - och dricka vatten. Gårdagen var bra, bowlade i karlskoga med tonår, och trots Robin och Jonas försök att ropa på mig precis innan jag kastade, så att jag skulle missa, så lyckades jag faktiskt träffa - ibland. Ha en fin lördag så hörs vi senare!
Spegelbild, wiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0