Repetitionsuppgifter


Om jag kunde skulle jag gärna ta tillbaka det där humöret jag hade förra måndagen, orkade inte jobba alls idag. För dom som inte vill höra mitt klag så skulle jag rekomendera er att läsa lite längre ner. Skulle kunna slänga min mobil i väggen för att det dampar sönder, meeen, eftersom den är så stor och ful så skulle den väl säkert inte gå sönder. Meddelandena kommer inte fram, får starta om mobilen hela tiden ifall jag skulle ha fått ett meddelande, kul att göra det hela tiden om man smsar med någon. Har klagat inför mamma och pappa nu och det ser ut som jag får en ny mobil, behövligt, säger bara det!

Sådärja, slut på klag. Haft en ganska rörig måndag idag, våran enhet har varit helt galen, men alltid kul när det händer något, haha! Hade första inställt och drog till kronis med hela klassen, vilket visade sig vara ett dåligt val för nog kunde jag inte hålla fingrarna från chokladen, duktigt. Har också hunnit med att baka scones som vi alldeles nyss åt upp, godaste som finns! Nu ska jag mysa ner mig i min säng med musik i öronen, ha det fint, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0