Det var inte vårat fel


Är så trött så att om jag skulle blunda nu, så skulle jag somna, meen, jag ska titta igenom franska och amerikanska rev. en stund innan jag tar natten. Det är verkligen ett upp och ner ämne, vissa lektioner är det superintressant, och andra kan man vara sekunder ifrån att somna. Dagen idag har varit helt okej, gjorde pannkakor på mat & bak, mums! Att jag och Mathilda misslyckades totalt med första pannkakan och att vi fick byta stekpanna, det skyller vi - och våran hemkunskapslärare, och då måste det vara sant - på stekpannan. Nu ska jag läsa so, vi hörs!
Finns en bild som är något liknande den som är över, men det är inte samma, ville bara påpeka det ifall någon undrar varför jag lägger upp samma bild i ett annat inlägg senare, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0