Varje år, lika underbart - däldenäs


Vet inte hur länge jag klarar av att sitta i mitt rum, en irriterande fluga cirkulerar nämnligen runt mitt huvud och driver mig till vansinne. Emmie lämnade mig för ett tag sen, vi fixade naglarna - det vill säga, vi målade dom inte bara, vi använde en massa produkter för att få våra naglar vackra - och såg på film. Nu vill jag inte påstå att mina naglar är något finare nu än förut, och storbrittaniens flagga fick endast pryda mina naglar en dag. Jag ska dock måla dom imorgon igen, haha! Nu ska jag gå och mysa med familjen, och hoppas på att någon trevlig själ vill smsa med mig. Vi hörs!
Slå mig för att jag inte gick ut och fotade idag heller, varsågoda, ännu en överbliven bild från arkivet - däldenäs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0