with my friendo maria!!!!111ettett


heeej mina vänner som läser filippas blogg!!!! litte roligare att filippa har haft mest besökare nu när det är jag (agnes) som skriver HIIHIHI. Iallafall så sitter jag just nu och tjockar mig med ben&jerrys medans min käre vän Maria här bredvid mig skriver snygga killar-listor. Åkte iväg till Maria vid halv två och vi tittade på ''Friends with Benefits''. Den var bra, men dom hade typ sex genom halva filmen. Oj, kanske inte borde skriva ordet sex i flippys blogg, men aja, skadan skedd (det är nu ni tänker, varför inte bara ta bort det du skrev?). Sen vid halv fem åkte vi in till donkan och träffade Fredde&Jesper och vi satt där i typ en och en halv timme eller nåt, kul liv menar jag. Men fick träffa underbara Matilda&Julia också, alltid en bonus! Får träffa dom imorgon också på skull, life is wonderful ja0. Men när vi käkat klart gick vi upp till Willys och jag köpte min glass!! Sen åkte jag, Maria och fredde buss hem. Nu ska jag och Maria titta på iCarly på nickelodeon bara för att vi är hardcore. Eller nåt. Nåja, pusshejdå kram Agnyplopp Maria hälsar att ni ska läsa hennes blogg www.denflickan.devote.se fast det tycker inte jag att ni ska nu ska jag gå hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0