Snart är det slut


Har lätt varit den bästa dagen av temaveckan idag, imorgon är den slut och jag gråter inte över det. Däremot glömde jag fysikboken i skolan och det var mindre bra. Kom nyss från cafét efter en snabbfika, ska nu städa för imorgon kommer Agnyplopp, Daniel, Robin, Mathilda och Jennie hit och så ska vi börja filma till filmen vi gör. Ska dock inte vara i mitt rum, men endå. Slutade tidigare idag eftersom den som skulle ha oss sista såkallade lektionen kom aldrig. Så väntade på bussen i lite över en timme med några ur klassen, fick ju mysa med min pojk en timme extra och det är inget jag klagar över. Nu ska jag ta tag i mitt rum, vi hörs!
Skrattretande vilka bilder jag lägger ut, denna är tagen för några veckor/månader sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0